Nou breekt toch wel mijn Klomp..

Hallo Allemaal..

Een tijdje terug had ik een gesprek met een vervelende freelance AD journalist over de DNC.. Deze journalist zei dat de DNC gehackt was, terwijl ik had gezegd dat er een lek was binnen de DNC.. Ondertussen zijn enige maanden voorbij gestreken, en ik had nog een filmpje gemaakt over het feit dat er geen Russische hack was, maar een lek.. Geen antwoord daar op..

Nu is er door een van de meest gerenommeerde journalisten in Amerika datgene uitgekomen wat ik al die tijd gezegd heb, er was een lek binnen de DNC.. Het is natuurlijk makkelijk om mij weg te zetten als een ‘verwarde complotter’, maar geldt hetzelfde dan ook voor deze journalist, die precies hetzelfde zegt als wat ik zeg??

Hoe ben ik er dan achter gekomen? Wikileaks.. Julian Assange gaf cryptisch aan dat Seth Rich de lek was die dingen bewaard had in een drop box, waar wikileaks aan was gekomen;- hij wou uiteraard niet zijn bron vrijgeven.. Zo moeilijk is het allemaal niet als je het volgt..

Er valt nog heel wat te zeggen over de Clintons en de Clinton body count, maar daar komt ook nog wel een uitgebreid artikel over.. Nu eventjes genieten van de Nederlandse meme oorlog tussen het goede en kwade machten..; Jammer genoeg moest het meme filmpje weg van deze ‘journalist’, anders zou deze juridische stappen ondernemen…

Ga maar lekker huilen in je safe space…

Hier een filmpje van mij die ik vanmiddag gemaakt had;

Er zullen meer live streams volgen op RHTV, dat scheelt knippen en plakken.. Hoop je de volgende keer te treffen..

Groeten,

Rogier.

*Editors note;

In plaats dat deze ‘journalist’ mij gelijk geeft over de zogenaamde Russische hack; wat helemaal niet plaats heeft gevonden, meteen dreiging van hem dat ik het meme filmpje van zijn vriendin METEEN weg moest halen, anders zou hij aangifte gaan doen..

E-mail: c.klomp@ad.nl

Website:

Reactie: Rogier,

Filmpje over mijn vriendin meteen van je site halen, anders zal vandaag nog aangifte volgen.

Tijd: 4 augustus 2017 at 12:17
IP-adres: 87.213.172.3
Contactformulier-URL: https://rhtvproductions.wordpress.com/contact/
Naar de site gestuurd door een ongeverifieerde bezoeker.

Je bent mans genoeg om aangifte te doen, ben je ook mans genoeg om te zeggen dat je ongelijk had over de Russische hack? Of is Amerika’s meest gerenommeerde journalist (Seymour Hersh) ook een ‘verwarde complotter’, zoals je mij bestempeld?

AUDIO: Seymour Hersh Claims Seth Rich Was DNC Email Leaker

Update, lees ook;
http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=12099:for-your-truth-freedom-and-happiness-430&catid=9:binnenland&Itemid=22


Plaats een reactie