Revolutionaironair afl 2.

Hallo Allemaal..

Veel mensen vragen zich af hoe ik in aanraking ben gekomen met Micha Kat.. Ik heb veel van zijn filmpjes gezien, maar heb me altijd op de achtergrond gehouden.. Onder aliassen zoals ‘AgentofTruth’ en ‘Paradoxical’ was ik aanwezig op de linkse nieuwssite nujij, om me uit te spreken over allerlei onderwerpen.. Maar ik werd gebannen op nujij; waardoor mijn youtube carrière begon.. Ik was kwaad over het feit dat ik gebannen was; en geen reden kreeg dat ik gebannen was door de redactie.., het heeft zelfs voor een artikel gezorgd op de ‘dumpsites’; ik geloof dat het op geenstijl was.. Powned is ook een ‘dumpsite’..

Wat is een ‘dumpsite’??; Als een chauffeur van een Turkse ambtenaar verkeerd parkeert gaan zij er op af.. Het heeft geen echte nieuwswaarde.. Er zijn dagelijks honderden mensen, misschien wel duizenden, die fout parkeren.. Zo interessant is het niet.. In andere woorden; het is geen nieuws..

Wat is dan wel nieuws? In mijn optiek geopolitieke verhoudingen tussen allerlei landen.. Wat gebeurd er in de EU blok? Hoe staan de verhoudingen tussen NATO en Rusland? Dat is (in mijn optiek) nieuws.. Corruptie dat gaande is blootleggen; in welk land het ook gebeurd.. Hoe staat het met Fukushima? Hoe staat het met CERN?

Van het nieuws krijg je het niet te horen.. Dus, dan maar zelf op onderzoek uit, op internet.. Zoals velen het doen; het is ook een deel van je gevoel volgen en nadenken over de kwestie.. Ik ben er uit; we leven in een synthetische wereld.. De ‘consumens’ is van belang; de mensen ‘brainwashen’ om in een verkeerde paradigma te laten geloven; zelfs politici geloven wat er gezegd wordt.. Geef ze brood en spelen en ze letten niet op.. Controle over de mens, met camera en al, om ze plat te gooien met reclames, zodat zij niet opletten..

Ik let wel op, ook op de commentaar dat op mijn site gegeven wordt.. Ik kan in zoverre de IP traceren; ik zie precies waar de reacties vandaan komen.. Zo is er ook een reactie van ‘Micha Kat’, waar ik verder onderzoek naar doe..

Sorry dat het geluid wat zacht staat, volgende keer sluit ik de microfoon aan.. Ik hoor ze alweer komen, de trollen.. Het was mij door iemand aangeraden om zelfs hier de commentaar uit te zetten, maar ik wil niet aan censuur doen.. Ik zie het zo; je hebt veel rechten, zo heb je ook het recht dom commentaar te geven; doe het dan wel onder je eigen naam..

In mijn aandeel op betrekking tot Micha Kat, ben ik eens op pad gegaan naar de Brusselse Poort, waar er een aanhouding plaatsvond van een ‘verwarde Macedonier’, die om het leven is gekomen door toedracht van de politie.. Allerlei sites gaven aan dat er camera beelden van de aanhouding moesten worden verwijderd.. Dat is rede genoeg om er een filmpje over te maken dacht ik zo..
Dat filmpje heb ik gestuurd naar Micha, en zo is het contact tussen ons ontstaan..

Goed, volgens mij heb ik wel genoeg gezegd..
Groeten,
Rogier.


3 thoughts on “Revolutionaironair afl 2.

  1. Goed bezig Rogier! Heb met veel interesse de 2e aflevering van Revolutionair On Air beluisterd. Erg goed!
    Ga zo door zou ik zeggen. Mooi dat de samenwerking met Micha Kat tot stand is gekomen.

    Like

Geef een reactie

