Revolutionair on Air wordt RHTVLive..

Hallo Allemaal..,

In Ijsland ging het allemaal niet zo goed.. Een drukke café, waar je minstens drie kwartier naar toe moet reizen om een radio uitzending te doen, waar allerlei mensen door elkaar heen praten in het café.. Het is ook moeilijk te concentreren op allerlei onderwerpen waar je het over wilt hebben.. Dan nog heel erg veel trollen die mijn naam, “AgentofTruthRHTVLive” overnamen met allerlei varianten daarop, zoals “Agentoftroeth”, waar ze allerlei onzin aan het zeggen zijn.. Op een gegeven moment is de koek op.. Er werd gezegd “Dit heeft geen zin meer, we houden ermee op.. Bedankt allen die meegewerkt hebben”; of iets in die trend..

“Dit kan en mag niet het einde zijn van Revolutionair on Air” was mijn gedachte.. Ik dacht; “ik neem het maar over”.. Zo hebben we de afspraak gemaakt dat ik elke Zondag op dezelfde tijd (19:00) ROA overneem op mijn Livestream..

Zo gezegd, zo gedaan.. Gelukkig ging het goed; het kan ook wel eens zijn dat de live stream hapert vanwege ‘slecht bereik’, maar het wordt ook met camera opgenomen, mocht het mis gaan met de Live stream..

Hier het resultaat;

RHTVLive

Overigens staat de commentaar sectie op youtube weer open.. Ik doe liever niet aan censuur.., maar onzinnige commentaar wordt weer snel verwijderd.. Praat over het onderwerp; waar het filmpje over gaat, sinds het belangrijke onderwerpen zijn..

Tot nu toe gaat het goed, hoewel er al een trol commentaar heeft gegeven, maar die heeft ook weer snel weg gehaald wat die zei.. Die beschuldigde mij van ‘Laster’, hoewel die het schijnbaar niet kon bewijzen.. Enige wat er nog uitkomt klinkt een beetje als een boer dat gelaten wordt; “Sukkels” was de reactie van deze gefrustreerde trol..

Goed, volgens mij heb ik weer genoeg geschreven..
Tot de volgende Zondag.. Denk eraan dat je mee kan praten via Skype..

Groeten,

Rogier.

